Venneri, u 29 di nuvembre di u 2024
In un lapsus di sicurezza scandalizante, una donna hà riesciutu à imbarcà in u volu di Delta Airlines No. 264 da New York City à Parigi u marti senza carta d'imbarcu, inducendu una investigazione da l'Amministrazione di a Sicurezza di u Trasportu (TSA), Delta Air Lines è a lege francese. esecuzione. L'incidentu hà suscitatu preoccupazioni significativu nantu à i protokolli di sicurezza di l'aeroportu è l'efficacità di i cuntrolli di documenti durante u viaghju internaziunale.
A donna hè stata scuperta à mità di volu, dopu à imbarcà in l'aviò Boeing 767-400ER à l'Aeroportu Internaziunale John F. Kennedy (JFK) senza un bigliettu validu o carta d'imbarcu. Ùn era micca identificata da u staffu di Delta prima di u decollo, ma l'assistenti di volu sò diventati suspetti quandu hà fattu viaghji frequenti à i lavatori di l'aviò durante u volu, secondu i rapporti. L'assistenti di volu sò rispunsevuli di verificà u manifestu di u passageru è di assicurà chì tutti i viaghjatori à bordu sò contabilizzati. Dopu avè nutatu chì a donna ùn era micca listata, anu immediatamente avvisatu l'equipaggiu di volu.
Una volta chì l'aviò sbarcò à l'aeroportu di Parigi Charles de Gaulle, u capitanu hà annunziatu per via di l'intercom chì l'autorità si imbarcanu à l'aviò per caccià u passageru micca listatu. In un video di e social media spartutu da un passageru, u capitanu pò esse intesu infurmà à l'altri passageri chì "aspittemu solu chì a pulizza vene à bordu" per affruntà a situazione.
U casu hà suscitatu una quantità di dumande nantu à cumu a donna hà sappiutu aggirari parechji punti di cuntrollu di sicurezza, cumprese i screenings TSA è e prucedure di imbarcu di Delta. Una fonte di a TSA hà revelatu chì a donna avia passatu per un scanner di tecnulugia avanzata d'imaghjini à u puntu di cuntrollu di sicurezza in l'aeroportu JFK, un prucessu pensatu per detectà l'articuli pruibiti in e cose di i passageri. In ogni modu, hà sappiutu di evità l'identità è i cuntrolli di u statu di l'imbarcu chì sò a prucedura standard prima di imbarcà in un volu.
A TSA hà cunfirmatu in una dichjarazione chì a donna avia subitu una scansione di u corpu, ma ùn avia micca articuli pruibiti in u so pussessu. U portavoce hà dettu ancu chì a donna avia sviatu duie stazioni di verificazione d'identità separate prima di imbarcà in l'aviò. Malgradu chì pareva avè passatu i cuntrolli di sicurezza TSA, ùn era micca autorizata à imbarcà in u volu Delta.
Finu à avà, ùn hè micca chjaru cumu a donna hà pussutu accede à a porta di partenza è imbarcà in u volu senza a documentazione necessaria, cum'è una carta d'imbarcu o un passaportu. TSA è Delta conducenu investigazioni separati per determinà cumu si hè accaduta a violazione è ciò chì lapsus in u prucessu di sicurezza puderia avè permessu à stu clandestinu di imbarcarà in l'aviò.
Delta Air Lines hà rispostu à l'incidentu cù una dichjarazione chì enfatizeghja l'impurtanza di a sicurità è a sicurità. "Nunda hè di più impurtante chè questioni di sicurità è sicurità", hà dettu a compagnia aerea in a so dichjarazione ufficiale. "Delta conduce una investigazione esaustiva di ciò chì pò esse accadutu è travaglià in cullaburazione cù l'altri attori di l'aviazione è l'applicazione di a lege à questu scopu".
L'equipaggiu di u volu è l'agenti di a porta sò furmatu per verificà l'identità di i passageri è u statutu di imbarcu utilizendu diverse forme d'identificazione. Delta hà dichjaratu ch'ellu investigava cumu a donna hà sappiutu evade sti prucessi. A compagnia aerea hà ancu evidenziatu chì tutti i viaghjatori devenu esse schermati in i punti di cuntrollu di sicurezza TSA, è chì tutti i passageri devenu presentà a documentazione di viaghju adatta prima di imbarcà in qualsiasi volu.
A compagnia aerea ùn hà micca furnitu dettagli specifichi nantu à cumu a donna hà pussutu accede à l'aviò, citendu a natura cuntinua di l'inchiesta. Tuttavia, l'ufficiali di Delta anu cunfirmatu ch'elli sò in piena cooperazione cù a TSA è l'autorità francesi per risolve a situazione.
L'Amministrazione di a Sicurezza di u Trasportu (TSA) ghjoca un rolu criticu per assicurà chì solu i passageri autorizati sò permessi di imbarcà l'aviò. Sicondu e linee di a TSA, tutti l'individui anu da sguassà un puntu di cuntrollu di sicurezza prima di pudè accede à qualsiasi porta di partenza. À u puntu di cuntrollu, i viaghjatori devenu presentà documenti di viaghju validi è carte d'imbarcu per a verificazione di l'identità. In ogni casu, a donna in quistione hà aggiratu stu prucessu cruciale.
Un portavoce di a TSA hà cunfirmatu chì a donna hè stata esaminata per l'articuli pruibiti è ùn avia micca in u so pussessu. L'incidentu, però, suscita preoccupazioni annantu à l'efficacità di u prucessu di verificazione di documenti. A TSA hè avà rivedendu e circustanze chì circundanu a violazione in a stazione di verificazione di documenti di viaghju di JFK, induve a donna apparentemente hà sbulicatu a sicurezza senza sottumette cuntrolli adeguati.
L'investigazione in corso di a TSA hà u scopu di determinà cumu a donna hà sappiutu evità di presentà a so carta d'imbarcu è u passaportu à a porta. Ùn hè ancu chjaru cumu hà sappiutu evade i cuntrolli d'identità abituali prima di esse permessu di imbarcà in u volu Delta.
L'incidentu hà evidenziatu e vulnerabilità potenziali in i sistemi di sicurezza di l'aeroportu attuali. Nuvelle tecnulugii, cum'è e-gate biometriche, sò state sviluppate in l'aeroporti di u mondu per rinfurzà a sicurità è migliurà a precisione di i cuntrolli d'identità. Queste e-gate usanu a tecnulugia di ricunniscenza faciale per verificà l'identità di i viaghjatori contr'à i so documenti di viaghju, riducendu significativamente a pussibilità di fraude d'identità o accessu micca autorizatu à i voli.
Sì sti e-gates eranu in piazza à l'aeroportu JFK durante stu incidente, hè prubabile chì u clandestinu avissi statu rilevatu prima di imbarcà u volu. Attualmente, l'aeroporti di u mondu sò in transizione à stu novu sistema, chì hè previstu di esse più efficaci è efficaci per impediscenu tali violazioni.
Mentre a tecnulugia hè sempre in u prucessu di implementazione in i principali aeroporti internaziunali, a so adopzione generalizata puderia aiutà à prevene futuri incidenti di clandestini è rinfurzà u quadru di sicurezza generale in l'aeroporti in u mondu.
Questa ùn hè micca a prima volta chì un clandestinu hà sappiutu di sneak à bordu di un volu cummerciale. In marzu, un omu hè statu sguassatu da un volu di Delta in Salt Lake City dopu avè imbarcatu cù una carta d'imbarcu per u volu di una compagnia aerea diversa, chì era digià pienu. In un altru casu in ferraghju, una donna hà volatu da Nashville à Los Angeles in un volu di American Airlines senza un bigliettu, dopu esse pigliatu in custodia à l'atterrissimu.
Questi incidenti ùn sò micca solu allarmanti per via di i risichi di sicurezza chì presentanu, ma ancu perchè mettenu in risaltu potenziale debule in u prucessu di imbarcu chì puderanu esse sfruttati da individui determinati. Mentre a maiò parte di i viaghjatori seguitanu e prucedure degne, questi incidenti rari, ma riguardanti, ricordanu a necessità di vigilanza constante in a sicurità di l'aviazione.
A donna implicata in l'incidente di u clandestinu di Delta puderia affruntà cunsequenze legali significative. Sia a TSA sia l'autorità francesi anu investigatu a violazione, è ella pò esse sottumessa à sanzioni civili o ammende per scaccià u prucessu di cuntrollu di documenti.
L'applicazione di a lege francese prubabilmente investigarà e so azzioni à l'arrivu in Parigi. U clandestinu pò affruntà carichi per intrusione è entrata micca autorizata in una zona assicurata, è ancu per qualsiasi violazione legale supplementaria ligata à i so protokolli di sicurezza.
A TSA hà assicuratu à u publicu chì piglianu questi incidenti in seriu è cunduceranu una rivisione approfondita di a mancanza di sicurezza in JFK. Sicondu i risultati, a TSA pò implementà novi misure per prevene violazioni simili in u futuru.
L'incidentu di u Delta Stowaway serve cum'è un ricordu di l'impurtanza di protokolli di sicurezza rigorosi in l'industria di l'aviazione. Cume l'aeroporti è e compagnie aeree cuntinueghjanu à adattà à e minacce in evoluzione è à e novi tecnulugii, incidenti cum'è queste mette in risaltu e vulnerabilità chì esistenu sempre in u sistema.
A TSA, Delta, è l'autorità francesi devenu travaglià in cullaburazione per affruntà i prublemi suscitati da questu incidente è assicurà chì e violazioni simili ùn si verificanu in u futuru. L'adopzione di e-gate biometrici è altre misure di sicurezza avanzate prubabilmente ghjucanu un rolu chjave per migliurà e prucedure di sicurezza è impediscenu l'accessu micca autorizatu à i voli.
In ultimamente, a sicurità è a sicurità di i passageri devenu esse a prima priorità in l'industria di l'aviazione, è i sforzi continui per rinfurzà a sicurità di l'aeroportu è di u volu sò essenziali per mantene a fiducia publica.
Leggi Notizie di l'industria di u viaghju in 104 diverse piattaforme regiunale
Ottene a nostra dosa di ogni ghjornu di nutizie, abbonendu à e nostre newsletter. Abbonate ccà.
Watch Viaghjà è Tour World OGNI ccà.
Read more Notizie in Viaghju, Alerta di viaghju ogni ghjornu, e Notizie di l'industria di u viaghju on Viaghjà è Tour World solu.
Tags: delta Airlines, Francia, New York, TSA
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024
Luni, dicembre 9, 2024